vineri, 18 ianuarie 2013

Mama frumoasa, primul meu Rai

De cand am nascut, imi tot vine in minte un vers: "Mama frumoasa, primul meu Rai" Poate ca singurul Rai in care cred... Cum mi-a spus un reputat medic de curand: in burta mamei, copilul traieste cea mai frumoasa perioada din viata lui, nu are nici o durere, nici o grija, nu-i lipseste nimic. Si eu, poate cea mai putin perfecta dintre mamele pe care le cunosc, ma bucur ca am putut sa-i ofer copilului meu primul lui Rai pentru ca, cu siguranta, in viata, nu o sa-i pot oferi totul si nu o sa-i pot alina toate suferintele... Multumesc mama, pentru Raiul pe care mi l-ai daruit tu mie! Si pe voi, mamelor bune din jurul meu, sa stiti ca va admir si ma bucur sa invat de la fiecare cate ceva. Si da, si tatii sint la fel de importanti!

Un comentariu:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere